Början på något nytt och stort.



Ja..Nu har vi bott här sedan i Fredags.
Vi har hållt på hela helgen och faktiskt fått iordning det riktigt bra.
När vi kom ner i Fredags kändes de som om det aldrig skulle gå att få upp allt i alla kartonger.
Men nu börjar det verkligen likna något. :)

Trivs väldigt bra, Bor i en jätte jätte fin lägenhet i Gävles finaste del, som heter Söder.


Efter helgens slit så ska vi faktiskt unna oss lite mys ikväll.
Ska snart göra mig iordning, sen ska vi gå och äta lite Wok på en jätte mysig uteservering.
Sen ska vi gå på Bio med Andre och hans syster som är här nere och hälsar på honom.

I morgon ska jag nog träffa den där damen på Kommunen här i Gävle ang jobb. Kan alltid hoppas! ;)
och under veckan ska ja "finputsa" lägenheten, och på Torsdag kommer pappa hit och gör om köket.
Sen blir det Mys på Fredag kväll med föräldrarna och robert, Är ju Cityfesten här då och jag fyller hela 20 år ;) haha



Näääe nu måste jag kasta mig i duschen om jag ska ha någon tid att göra mig iordning på.
Ni får uppdatering och bilder på lägenheten inom kort :)



Hejdå!
Puss o Tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback