Dare you to move?

Allt känns upp och ner.
Bak och fram.

Har nyss varit och köpt en bok som jag tycker varje människa borde ha hemma.
En bok om självkänsla. Nu vet ni vad jag ska pyssla med ikväll!
 


Nu är det klart. Älsklingen ska byta jobb.
Från SEB Trygg Liv till Nordea Liv, Med det innebär att han blir ledig ett tag nu framöver.
Vi har bestämt oss för att åka på en resa till Zakynthos - Grekland.
Vilket jag verkligen ser fram emot.
Bara han och jag. Bara kärlek!

  

Take me There!!! =)



Och här får ni se vilken underbar sambo jag har.
3 Röda rosor, Jag älskar dig med Hjärtat!






Robban for precis till Sandviken och skulle spela match, Derby.. Brynäs - Sandviken.
Men jag stannar hemma. Ska städa lite och har precis hyrt en film till kvällen,
Harsh Times med Christian Bale och Eva Longoria. Så jag får hoppas den e bra.

Sen blir det givetvis något kapitell o Boken..


Nej nu har jag faktiskt inget mer att skriva.. :)
Hörs o störs.

Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Anna Lindström

Va härligt att höra att ni ska åka iväg på en semestertripp det är ni värda, hoppas ni får det
underbart/puss mamsen

Postat av: mli

"självkänsla" är grymt bra !

2007-08-21 @ 06:19:12
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback