Last forever ;)

Ni måste verkligen ladda ner och lyssna på  Sean Kingston - Beautiful Girls.
Den låten är kanske hur härlig som helst!! :)

Håller på längta ihjäl mig.
I morgon kommer förhoppningsvis Linda, Thilde och Adrian och hälsar på oss och  nattar här en natt.
Också ska vi gå på furuvik. Jag ska mysa så himla mycket med mina favorit kids. =)

innan det tänkte jag försöka hinna med en snabbis hos frissan.
Återstår att se =)


Nää nu ska jag ta en lång och varm dusch så min mage blir lite snällare.
Den har gjort ont hela dagen. =(



Kom ihåg, Ladda ner låten!! =)


Puss på er allihopa och hoppas ni får en toppen kväll!

Kommentarer
Postat av: Syster Linda

Den är
underbart bra den låten!
vi går och sjunger på den alla tre här hemma! och ja.. föhoppningsvis kommer vi imorr´n:D pusss

2007-08-15 @ 01:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback