Lista..

1. Skulle du vilja vara längre?
Nej, det har faktiskt sin charm att behöva be om hjälp då och då pga att man inte når ;)

2. Skulle du vilja väga mer?
Nej..Just nu pekar vågen perfekt.

3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Arg? är väl kanske helt fel ord, snarare knäckt och fruktansvärt ledsen...

4. Skulle du vilja ha sex med en kändis?
faktiskt inte.

5. Skulle du vilja dricka dig full nu?
Haha.. Nej, klockan är 11:36

Tio KAN

1. Kan du röra på öronen?
Nej.

2. Kan du slicka dig på näsan?
nästan nääästan..

3. Kan du kolla i kors med ögonen?
euhm.. Ja.

4. Kan dina föräldrar lita på dig?
Absolut.

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Skulle jag nog faktiskt inte klara.. Om jag inte sov dvs

6. Kan du vara på fest utan att dricka?
Ja visst kan jag det, Men hur roligt är det?

7. Kan dina vänner lita på dig?
Absolut.

8. Kan du tänka dig att pierca naveln?
finns en där redan,

9. Kan du suga?
Det avgör pojkvännen. :)

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Haha..Där har vi ett av mina problem..Nej...


Femton HAR

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
mmm när jag var ung och dum...

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Varje dag i telefonen.

3. Har du ett syskon?
En Daniel och en Malin.

4. Har du varit full den här månaden?
Japp.

5. Har du någonsin haft sex med någon?
Ja.

6. Har dina föräldrar ljugit för dig?
Vet faktiskt inte..Kanske inte ljugit, dragit något vit lögn, Ja. 

7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
ja

8. Har du borstat tänderna den senaste timmen?
nej

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Ja

10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Ja

11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Ja

12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Nej

13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Jajamen...Hah...

14. Har du haft sex med mer än tre personer?
Ja

15. Har du ljugit på någon fråga än då?
Nope

Tjugo VEM

1. Vem är din bäste vän?
Min Mamma

2. Vem älskar du?
min familj och vänner och Robban.

3. Vem hade du senast sex med?
Robban

4. Vem vill du bli full med?
min therese...skulle inte vara fel!

5. Vem är den bästa artisten?
Vet faktiskt inte, Jag gillar Michelle featherstone

6. Vem pratade du senast i telefon med?

Mamma

7. Vem har du en liten crush på?
en liten crush? I adore my robbie

8. Vem är snyggast i världen?
eeuhm..Är det en kuggfråga? ;)

9. Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Familjen.

10. Vem är snällast i världen?
har ingen aning, kommer träffa många många fler innan jag kan bestämma det..

11. Vem är din bästa kompis?
har jag inte nyss svarat på den här frågan..?

12. Vem vill du prata med?
Therese

13. Vem sov du med senast?
Robbam

14. Vem såg du full senast?
Minns ej

15. Vem vet allt om dig?
Ingen faktiskt.

16. Vem kysste du senast?
Robban

17. Vem kramade du senast?
Robban

18. Vem kan berätta allt för dig?
Vem som helst.

19. Vem kan du berätta allt för?
Ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback