Rose..



Haft en hemsk natt. Somnade inte förrens 6 i morse. Kunde verkligen inte sova.
Så är vissa nätter för mig. Helt omöjligt att finna ro i kroppen.
Robban vaknade några gånger och hörde hur oroligt jag andades.
Tillslut somnade jag i hans famn, och givetvis sov jag bort halva dagen, sov till 12. :(

Nu har jag nyss gjort middag och surrat med Fanny lite i telefonen.
Robban kommer nog hem från träningen snart. Då blir de lite mys hoppas jag ;)

Helgen blir lugn även denna, vilket jag tycker e skönt.
Nästa helg ska vi hem till Sundsvall. SCA cupen då som jag lovat att vi ska gå på!
också måste jag träffa fanny bumpan! :)


Idag är det även 10 år sedan Prinsessan Diana dog.
Hon var kanske en utav de Vackraste kvinnor som någonsin funnits på denna jord.
Lady Di.


Nu..... Bye Bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback