Vad är mitt problem...



Jag blir nästan rädd för mig själv. Jag kan sitta och fundera och klura i flera timmar om varför jag är som jag är.
Jag har allt jag verkligen vill ha. En underbar Sambo. En underbar familj och vänner som jag älskar.
Jag bor jätte fint och allt flyter på bra. Men på något sätt orkar jag inte le. Visst, Jag kan dra på ett fake smile, det vet ni alla som känner mig, men det är liksom ingen idé för det lyser bara igenom.

Jag har ingen ork att låtsas.
Jag har ingen ork att äta.
Jag har ingen ork att klä på mig kläder och gå ut och njuta av livet.
Allt känns svart. Svart svart svart.............

Jag orkar inte må såhär.

Om jag bara visste varför.. Varför???
Jag önskar jag visste, så jag därefter kunde göra någonting åt det och därmed bli av med dessa svarta ..kalla dagar.



I´m gonna lose myself this way.............





Nu har mamma och pappa åkt hem till Sundsvall, Köket som pappa gjorde vart hur fint som helst. Tusen Tack!

..Robban är och värmer upp inför första Matchen med Brynäs. Stod till o med om min baby i Tidningen här nere i Gävle i dag. Så jag inväntar Grimmen så ska vi fara och titta när han gör första matchen här. :)

Sen ikväll tänkte jag försöka anstränga mig lite för min älskling och laga iordning något gott att äta.


Jag Älskar dig Robert!
förlora in hoppet om mig..

image66

Kommentarer
Postat av: Anna Lindström

NI ÄR HELT UNDERBARA TILLSAMMANS

Postat av: Anna Lindström

Ni är helt underbara tillsammans ta vara på
och lyssna på varandra/mamsen

2007-08-18 @ 21:43:40
URL: http://annamariejosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback