God Bless The Child.


Goddag Värlen!

Denna natt sov jag utan att vakna en enda gång, Vilket inte hänt på flertal veckor pga allt mitt kissande! =)
Somnade som en stock i gårkväll och slog inte upp ögonen förräns kl 11:30 i dag, Heeelt utvilad!

Sen fick jag ett sms av fröken Therese som var på besök i Gävle. Så vi bestämde att hon skulle komma på en kopp kaffe. Har varit riktigt mysigt att ha henne här, Hon kommer hit i morgon igen.
Jag har saknat Henne.

Magen och jag har mått riktigt riktigt bra i dag, Inget illamående alls *Kors i taket*
Tror jag börjar gå in i ett lugnare staduim i graviditeten nu, och det känns mycket välkommet =)
Det känns som det lyser om mig, kanske låter konstigt men jag känner mig som en gudinna! =)

känns som om jag växer dag för dag, Vilket är en helt naturlig känsla eftersom det faktiskt växer en liten liten människa inom mig =)

Ikväll ska Älsklingen göra lite Tacos ( jaaa, Jag börjar även få tillbaka lite matglädje)
Och jag ska baka lite Chockladrutor med kokos på som jag ska ha med mig till Sundsvall till helgen.
Mamma ska få lite hjälp på traven av mig så hon sipper göra exakt ALLT själv, Lill stackarn=)


Skriver kanske lite mer senare!
På återseende /Anna marie Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback