Sundsvall i Dag!



Godmorgon! =)

Idag far vi till Sundsvall och det ska bli så himla mysigt att få komma hem och vara med familjen.
Saknar dom så jag håller på dö!! Ska bli sååå skönt!
Ska bara packa det sista i dag, Vi har redan packat 4 - 5 väskor! men eftersom vi ska upp till Åre med min familj över nyår så blir det en hel del packning! =)

Igår var ingen bra dag för mig, Vaknade och hade så fruktansvärt ont i min ljumske. Min första tanke var "Men herregud, jag kan väl inte ha sträckt ljumsken i sömnen??!" det lät ju jätte konstigt!!
Skulle till barnmorskan 15:30 för lite info om matvanor och fysisk aktivitet, Så jag passade på att fråga en sjukgymnast och hon trodde det var tidig foglossning.... AJ!! så håll tummarna nu att det inte blir värre för mig...

Inatt har jag sovit hela natten, gud så skönt!!
Nu funderar jag på att ta en riktigt lång varm dusch, helst skulle jag vilja bada, men något badkar har vi ju inte.. =(


Skriver kanske mer sen!! Sköt om er allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ajj foglossning kan göra riktigt ont har jag fått höra :S men jag håller tummarna för dig, att det inte bli värre.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback