Better Of Alone.

Har sovit 3 timmar inatt.
legat på helspänn och lyssnat efter konstiga ljud.
Detta knäcker mig!!
Vem ringer "privat Nummer" 15 gånger på en natt? Och spelar in samtalet???
Finns bara en sjuk människa som jag känner som gör så...
Jag är helt slut i kroppen & huvudet efter denna helvetes natt...........................................

Och inte har Pojkvännen ringt och hört hur man sovit ..Om man har nannat sött eller hur man mår heller..
Känner mig sjukt ensam & knäpp...

Jessica kommer ivarjefall strax, Skönt!! *Pusta ut!*
Vi ska ner på stan & snacka lite skit.

+ att jag ska kika efter något fint som jag kan ha på min på personalfesten som är på fredag.
Ska bli sååå Skoj!!
också ska jag på Bellevisage och göra ansiktsbehandling och färga bryn & fransar på fredag morgon.
Oh!!

Nej nu måste jag klä på mig lite kläder tror jag. :)

See u suckers.......


Old Times ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback