Morgon stund har...?

Guld i mun!

Jag har sovit bort ca halva dagen och jag får ständigt panik när jag gör så.
Har hunnit ringa Daniel, Arbetsledaren och samtalet gick bättre än jag kunnat tänka mig!
Tur att man känner honom, han skulle kolla upp en tjänst till mig så fort så jag kanske får börja jobba i Helgen redan!! han frågade mig hur jag såg på ang att jobbapå helger och jag tackade mer än gärna ja till detta, innebär större pengar pga O.B tillägget.

Har även ett leende på läpparna för jag e så glad att jag beställde den über snygga mobilen i går kväll.
En Nokia 7370 Warm Amber Lámour collection. Ah!!

Saknar min snos hur mycket som helst..men han kommer hem till mig i morgon eftermiddag.
Tills dess ska jag städa bort Julen och göra mysfint hemma hos oss.
Vi målade om sovrummet för 2 veckor sedan och det blev hur fint som helst.
Så istället för en ljusbeige fondvägg har vi nu en mörk mörk röd fondvägg ;)

En till person som jag verkligen saknar är Tessan.
Har inte alls träffat henne så mycket som jag önskat på sista tiden..Beror ju på mitt jobb i stockholm och att jag bara är hemma lördag & Söndag...Kommer bli ändring på det nu när jag bestämt mig för att jobba här hemma i Sundsvall igen.
Så tessan, Om du läser det här, Jag Saknar dig, Till stjärnorna och tillbaka!!

Natten spenderade jag ute i Timrå i gästrummet.
Myste med lille Tressie så öronen fladdrade på henne. Hon sov på min mage, Natten lång.
Synd att robban är alergisk..:(

satt och kollade kalledern i går kväll, nu är det bara 2 veckor tills vi åker till Åre, Jag & Robban.
Ska bli hur mysigt som helst. synd att det knappt är någon snö och så..Men finns ju bastu och relax avdelningar och massa massa annat som vi kan åka till holiday att göra :)

+ att vi ska beställa en resa till Egypten i April!!!! Längtar som FAN!!! =]
Kan livet vara mycket bättre än så här?? Saker att se fram emot, Aaaahh!!



Nej Nu ska jag slänga på en Ansiktsmask och invänta ytterligare ett samtal från Daniel.
Kaffet e klart!

Puss o Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback