I just love it..


Jag älskar när det ringer på min mobil
"Min Älskling" blinkar på displayen.
Och jag älskar när jag hör på hans röst att han behöver mina ord.
Att han behöver höra mig säga "Älskling, Allt kommer gå bra"

Det är för mig glädje!




Vi hade ett bra samtal i går.
Många ord sades. Jag har blivit mycket mycket bättre på att prata och verkligen prata..
Vi var hem till min lägenhet en snabbis i går. och han satte sig ner och såg lite ledsen ut..
och sa till mig att han aldrig vill ha det så som vi hade det då igen..
Lyckoruset som for igenom mig när han sa dem orden går inte att beskriva.

Han var nog lika ensam som jag var den tiden..
Men nu är vi Två, Två som mår bättre än på mycket, Mycket länge! =)

Jag Älskar Honom, Av hela mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback