Måndag Morgon!

Haft en jätte lugn och skön helg. Känns som det var ett måste, ladda batterierna inför denna vecka.
Kommer bli tungt har jag en känsla av! :)
Igårkväll kom Linnea & tomas så myste vi till en kneeepig film :S haha..

Idag är robban nere i sthlm över dagen på något möte. så jag tänkte passa på att ja lite quality time on my own ;)
i morgon eller på Onsdag ska vi köra in Båten till stan. Så nu håller jag tummarna för att det blir finväder under veckan så man kan åka till Tranviken på dagarna!!

Just nu sitter jag och kikar på Hotell i Göteborg, Men usch vad dyr dom var..
Vi tänkte åka samma vecka som Patte, robbans lillebror, är där nere och spelar fotboll. Får se hur det går med det!

Efter Gatufest veckan far vi upp till Luleå och myser. Kan vara riktigt skönt efter en hård vecka fylld av fest.


Längtar.


Nej nu ska jag bege mig ut på en prommis strax!

Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback