Nära Nära..

Nu är inte flytten till Gävle långt borta.
Om en och en halv vecka går flyttlasset..Och det börjar verkligen pirra i min mage.

Jag köpte ett jätte jätte fint Vardagsrumsbord i veckan. och vi har fixat nattduksborden i veckan.
Vi kommer få det så himla fint. + att jag fyller år 9 Augusti, Då kommer pappa ner och sätter svart Mosaik och klinker i köket åt oss. Åh!
Jobb har det också ordnat sig med. Dom verkar knappt ha några undersköterskor där nere.. :)

Kommer verkligen bli jätte bra.



Senaste tiden har jag bara njutit av sommaren.
Vi har spenderat mycket tid på Holmö och i Skrängstabodarna med svärföräldrarna.
Myskvällar.

Idag var vi, Jag,robert och karin och harald ute med båten på en mysig tripp. Hittade en jätte jätte mysig strand lite undangömd. Där åt vi god lunch och badade. :)

Nu jag hemma och betalar lite räkningar och sådant medan robban e på träning.
tänkte ta en lång och avkopplande dusch strax. Men känner att jag måste skriva lite här, alldeles för länge sedan och mina läsare saknar tydligen min bloggning.

Helgen kommer bli lugn och skön. Tomas och Linnea undrade om vi hade lust att följa med på Bio i morgonkväll, så det verkar bli så! Sen på lördag ska vi på Räkfrossa på skatan med hela familjen Englund. Det blir mysigt.

Mamma o Pappa är nere i Gävle hos farmor o farfar och hälsar på.
Jag tänkte hälsa på dom så fort jag flyttar ner, Farmor min blev lycklig när hon fick höra att jag skulle flytta ner.

Vad har jag mer att skriva då?
Jo i dag hittade jag en fladdermus iöppnaspisen ute i stugan i skrängstabodarna, så jag o svärfar gjorde vårt bästa med att rädda den, Och vi lyckades, den var sååå liten. Tror det bar en Bäbisfladdermus :)



och sen vill jag skriva en sak till han som alltid finns där för mig.
han som alltid vet vad han ska säga, till och med när han inte säger någonting alls.
en blick, en varm famn kan ibland vara det rätta svaret.

dom som känner mig vet at tjag kan ha riktigt mörka och tunga dagar ibland.
saker som kommer över mig som jag inte kan göra någonting åt.

and here it goes, a little bit of my heart.

 När tårarna är som mest
Och det förflutna hinner i fatt mig
Så finns du alltid där
Utan massa jobbiga frågor
Och undran
Du låter mig gråta ut
I din mjuka trygga famn
Du smeker min blöta kind
Men säger inget
Det kommer tunga dagar
Men så länge jag har dig
Så ser jag alltid ljuset
För det är dit du leder mig
Med all din kärlek och värmeTillsammans med dig
Är allt möjligt


image54

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback