Amazing!

Hade en toppen Dag & Kväll i går.
Solmys hela dagen, hur skönt som helst. Lite bränna fick jag även till!
Hoppas på fler sånna dagar nu.... :)

Idag ahr jag shoppat lite tills helgen.
Åker till Stockholm på Fredag morgon, Sen väntar en heldag,
Grönan & öl och mys med Therese & Companiet där nere.
Vet dock inte hur länge jag stannar!

Ska på Intervju ang ett Jobb här i Sundsvall också. Får se hur det blir
Annars finns ju jobbet i sthlm! Tror faktistk jag tar mitt pick o pack o flyttar ner.
Vad har man att förlora? ;) Ingenting!

Nu ska jag ut till sommarstället och slänga på mig leopardbikinin och bränna lite mer ;)
Har köpt en kriminalroman i dag som jag också ska sträckläsa.

Återigen, Bästa dagen på Länge I går!!!

På återseende!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Chris

Låter onekligen som en bra idè att du flyttar till Sthlm.. Finns mycket att utforska här..=)

2007-06-05 @ 15:21:57
Postat av: Anna Lindström

Eller hur Chris ;)åker i morgon redan så du vet. Hörs av på teeeleeeen :P

Postat av: Chris

Så se till att du hör av dig redan idag då...;) Ser framemot det..:P

2007-06-07 @ 10:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback