Hemsk Natt!

Den här natten har inte varit rolig.
Vaknat var och varannan minut av mina host-attacker. Febern var skyhög och jag har mått pyton! =[
Så nu har jag varit hos Läkaren och fått ca 300 olika mediciner mot lungorna och hostningen.
Jag jag måste till varje pris bli frisk tills på Fredag. Den dagen håller jag på att planera till den bästa i mitt huvud..
Jag längtar så fruktansvärt mycket!

Hoppas det blir fin väder. Så vi kan åka ut med Båten och Mysa.
=] Pappa ska hjälpa till och sjösätta hans båt, För det är pappsen riktigt duktig på.
Åh Åh Åh!!! Ge mig fredag nu....

Tänkte även Föreslå Bio..Mys i en biosalong brukar vi vara duktig på. =]

Men nu måste jag koncentrera mig på att bli frisk först.
Mycket varmt te,medicinerna och den bästa medicinen av dem alla, Sömn!!

Faktiskt skönt nu när det började regna för 1 timme sedan, Slipper jag sitte inne och ha dåligt samvete för att jag inte är ute i solen. =]

Inge roligt alls att ha feber när det är 30 grader varmt och sol ute direkt.



Snart är MIN stora dag här också, Funderar på att önska mig en resa utomlands.
Skulle vara så himla skönt att bara dra iväg en vecka och ladda upp batterierna =]



Mina Läppar formas till ett leende så fort jag hör hans röst..
Han är helt enkelt sagolik i mina ögon..


det är du, Har alltid varit du, och kommer alltid vara du..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback