Looking forward too!



Åh. Nu börjar jag längta jätte jätte mycket tills jag ska flytta!
Göra om köket, Och sätta upp fin fin mosaik. Måla om hallen, sätta upp alla tavlor.
Göra iordning! Åååh!! Det är ju såå roligt!
Inte långt kvar nu!!

Idag har jag varit hos min Frisör Elin, Och hon är såå duktig med mitt Hår.
Hon lyckas alltid göra mig såå nöjd, Nästan så att jag måste fara hem till Sundsvall och fixa håret när jag bor i Gävle. =] I dag blev Jag riktigt riktigt mörk i håret. Trivs hur bra som helst som brunett!

Nu sitter jag och ska betala alla räkningar, Mindre kul de..
dom har legat på en hög här brevid mig nu i några timmar på bordet, Hade väl hoppats på att dom plötsligt bara skulle försvinna, Men IKKE!



Satt och surra med Chris gumman förut.
Vi planerade lite inför Gatufesten och surrade om livet i helhet..Ibland är livet ofattbart tungt och allt känns bara så fruktansvärt svart. men som sagt. Allt ordnar sig, bara man ger det tid.
*puss gumman*


Vill ni veta mitt senaste exprement?
Jag ska inte äta en enda sötsak eller dricka läsk på 3 Månader.
Och sen se hur många kilo jag har gått ner.
Har tvingat med robban på samma deal, Lite svårt för mig annars att låta bli alla sötsaker om han sitter brevid och mumsar på en smarrig godisskål. =]

Ja herregud.
Mer har jag nog inte att skriva just nu, lär väl skriva lite mer senare antar jag.


Puss o Kram!!


Robban, All kärlek till Dig!

Kommentarer
Postat av: Baby

Underbart att läsa dina ord stumpan! :D du är underbar! puss

2007-06-26 @ 22:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback