Satuuurday!

Lördag och Gatufesten närmar sig med stora steg.
Men inte längtar jag lika mycket som jag har gjort förr.
Igår var jag och robban och shoppade lös på Birsta City och jag hittade jätte jätte fina kläder till festdagarna.
Robban köpte ett par jätte jätte jäääätte fina vita byxor åt mig och jag köpte en underfin top till.
Sen hittade jag en jätte jätte jäääätte fin Klänning också =] HIttade massoor!
+ att jag ska få spendera den med min Chris, Det gör ju inte saken sämre direkt ;) åååhh!

Nu har jag nyss gjort mig iordning, så just nu sitter jag och väntar på att Chris ska komma och hämta mig så ska vi mysas lite på stan och surra lite, Alldeleees för länge sedan =[
Hon e bra hon den där chrisbumpan! :)

Min älskling kommer hem i eftermiddag, Han är nere i Hudik och spelar nå beachboll eller vad dom surrade om, Lät ju mindre kul om ni frågar mig ;) Men då kanske han e fräsh och mysig när han kommer hem till lilla moi ;)
ah. Gud så jag älskar den pricken! =]


jag tror jag måste ta tag i mina shoppingvanor. Detta tar död på min ekonomi :S
Men va tusan... Man vill väll vara fin?

Näääje..Nu har jag inte så mycket mer och skriva...
Skriver kanske mer iKväll.


Puss och kram och sånt trams!



mysis.image15

KÄRLEK!


Kommentarer
Postat av: Baby

du är bara för bäst du älskling ! =)

2007-06-30 @ 14:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback