Wintersong..


Här faller snön..Och jag måste medge att jag gillar det.
Nu har det snöat sedan igår kväll, och jag myser i fulla drag!

Dock måste jag lida mig igenom tvättstugan i dag, men det ska nog gå bra det också.
Har tvingat Robban att lova mig att vi ska fara ut på Valbo ikväll!
Var där med Jessica i förrgår och såg så mycket fina saker hem till juletid!
=)

Och på Torsdag bär det av mot Sundsvall igen. Ska bli härligt att umgås med Familj och Robbans Familj,
Man värderar sin familj annorlunda när man inte ses varje dag. Åååh!


Också ska jag ta och hälsa på min frisör på Fredag, Beställde tid i går.
Så på Fredag 12:30, Ska jag bli tjusig i håret. Me longing!!





Ha en toppen dag och hoppas ni liksom jag njuter av den nya snön =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback