Go kväll!

Well, idag Söndag har jag inte gjort mycket nyttigt måste jag tyvärr erkänna.
Sov egentligen alldeles för länge, Klev inte upp ur sängen förräns ca 12:oo.

Klev upp och tog mig en kopp kaffe som älsklingen gjort iordning åt mig.
sen klafsa jag omkring i morgonrocken alldeles för länge men usch va skönt!!
Sen gjorde jag faktiskt inte mycket mer, Duschade och gick och handlade.

Robban var på fotboll med Andre, och det kunde dom roa sig med.
Jag själv kröp upp i soffan, men en skruff under läppen satte jag mig och läste lite skvaller tidning, Mysstund.
Enligt Robban så är jag ett av det största mysoffer han någonsin träffat, Och jag kan nog inte mer än hålla med honom! =)

anyway, Nu har jag ivarjefall varit lite nyttigare, varit ute på prommis i ca 1 timme i höstkylan. Det är ju sååå skönt!
påväg hem igen köpte jag lite satsumas som vi ska smaska på. Mums!!!

Nu ska jag gå och ta en dusch, Slänga i en inpackning i håret och en ansikstmask från FACE i ansiktet.
fresht!!

Ikväll blir det filmen på 4:an klockan 21:oo som får bli min underhållning.
Robban dock ska sitta och gapa åt Juventus - Genoa. Tur man har två platt Tv i lägenheten.



I morgon bitti ska jag upp och se på Tv4 Nyheterna kl 08:45, eftersom Camilla läkcberg ska medverka.
(Vilken nörd jag är!)
Sen ska Robban tatuera sig i morgon kl 1o:oo, Och jag har lovat att jag ska följa med!



Puss o Kram.
Eller..... Tata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback