Long time no see!

Alldeles för länge sedan jag skrev här känner jag.
Ska bli bättring nu när jag kommer vara lite mer på hemma-plan!

Just nu sitter jag i lägenheten i Timrå hos Mamma & pappa, dit vi kom i går.
Jag & Robert har varit uppe i Åre och bara myst & tagit hand om varandra, Har varit hur mysigt som helst.
När vi kom dit var det vinter kan jag säga, 2 decimeter snö & 5 minusgrader.
Men när vi igår lämnade Åre var det återigen Höst! =)

Nu har jag nyss duschat och ska bara göra mig iordning så sätter vi oss i bilen och far hem till kära Gefle! =)
Längtar hem så otroligt!!
Och ikväll kör Träningen igång på riktigt igen, Spinningpass 17:30. UNDERBART!
Måste få fason på lillkroppen!! =)

Jaaa...Vad har jag mer att skriva???

Kommer inte på något just nu.Men som sagt,ska bli mycket bättre på att skriva här igen.

På återseende!

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback