Också har vi det där jobbiga...


Tillit..till 100%


Jag litar på honom, det gör jag verkligen, men vissa saker sitter så djupt inom mig.
Vissa saker som har skett har skadat mig hårdare än jag någonsin kunnat ana.

Jag litar på honom om dagarna och vad han än gör.
Men det är någonting med just det där stället, Jag kan inte sätta händerna på vad det är egentligen.
Det bara hugger i hjärtat när jag tänker tillbaka.
Han säger "Vi lever i nuet" "Vi kan inte leva i det förgågna"

Men jag vet faktiskt inte om jag helt kan glömma det som hände förra året.
Även fast jag så djupt inom mig verkligen vill det. Allt som sades och allt som hände...

Jag litar helt enkelt inte på honom ang det.
Jag kan inte..

Jag är så fruktansvärt rädd att det ska hända igen.
Vad är det som säger att det inte kan hända igen??

"Vi hade det jätte jätte jobbigt då Anna...!"

Jaha? Så det rättfärdar det? Och dom orden ska få mig att må bättre och bara tänka "Ja men just ja, vi hade ju det jobbigt då" Nej, Jag funkar inte så.

Men de som retar mig ännu mer och får mig riktigt ledsen är att han verkligen inte förstår hur sårad jag blev av det som skedde då och att de i sig för med sig 100000 olika känsor inom detta område.


sånna här gånger snurrar tankarna i 1000 km/h..

Jag klarar det kanske helt enkelt inte?
Jag vet faktiskt inte..

Kommentarer
Postat av: Baby

I miss you like hell.. Sundsvall är inte detsamma utan dig älskling. SAKNAR DIG! Love

2007-10-30 @ 17:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback