Åh vilket gott humör!



Idag är jag verkligen på toppen humör. Allt känns så himla bra i dag. Vaknade tydligen på helt rätt sida i dag ;)
igår var vi ut till M&P och fikade, Pappa fyllde år. Det var mysigt och jag kramades med fisen (katten såklart) ;)
Efter det får vi på Bauhaus och handlade lite färg och tillbehör, så i dag ska jag äntligen måla om i Lillemans sovrum. Det är ju nytapetserat där så det är verkligen jätte jätte fint, lite gammaldags tapet, lägger in bild senare, men en vägg var ljusrosa, en typ fondvägg. Den ska jag måla ljus ljus grön, sommaräng hette färgen!
Kommer bli toppen! :)

Sen så kommer min älskade R hem snart också, han har varit nere i Gävle på förmiddagen och skulle komma hem tidigt i dag, och ingen är väl gladare än jag för det ;)

Igår var vi även på andra delen utav Föräldrautbildningen, tycker faktiskt den är jätte jätte bra och lärorik, det sätter igång funderingar kring hur JAG vill ha det på MIN förlossning ang smärtlindring, hur man ska ligga,stå m.m.
Mycket mycket bra, Nästa träff är på Måndag.




Näää nu ska jag slänga på mig nå gammla skrutt kläder sen ska jag måla måla måååååla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback