Fredagen!


Klockan ringde tidigt i morse, redan kl 06:30. Men konstigt nog är jag piggare än någonsin på mornarna nuförtiden, vet inte om det är för att kroppen automatiskt ställer in sig på dom kommande tidiga mornarna? Mycket troligt i varje fall. Jag som alltid varit en dösäck på mornarna förr och det har tagit minst en timme då att vakna till liv. Hur som helst, Skulle till MVC och träffa min nya barnmorska här i Svall, Fick en mycket trevlig sådan också, så jag kommer nog trivas bra.
Ska även gå på första föräldraträffen på Måndag. Det serjag faktiskt fram emot.
Vi tog lite tester = såg bra ut. Vi mätte magen = Den låg bra till i kurvan, Och vi lyssna på lillhjärtat = 148 slag i minuten..

- LYCKA! Jag verkligen älskar det lilla livet som växer inom mig!

Sen fick jag minsann behålla gubben hemma hos mig resten av dagen. Så vi har hunnit uträtta lite ärenden på Ikea m.m. Men fick så fruktansvärt ont i magen när jag vandrade omkring där på ikea så vi bestämde oss för att åka hem och vila = dog på soffan på en gång båda två! =)


Ikväll har jag skruvat ihop våra nyinköpta nattduksbord också, Är jag inte duktig så säg?
Och i går...Vet ni vad jag gjorde då?
- Jag skruvade ihop lillemans spjälsäng.



Kan man inte få skruva fram tiden ...bara lite? =)



Nu blir det lite filmtittning sen ska jag sussa sött.
på återseende! =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Anna L: Men det kommer att gå så fort gumman, snart har du din med, då kan vi mamma-fika tillsammans! :) Ja, hade Ann-kristin! Vem har du då? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback