Onsdag!


Vaknade av att Meja slickade mig i ansiktet kl 08:00 och då var det bara att dra på sig byxorna och följa med henne ut för att kissa lite. Men som den sanna pensionärs hund hon är så sprang hon direkt upp till sängen efteråt.
Låg kvar i sängen ett par timmar och jag såg på filmen "A Mighty Heart". Mycket se värd film!

Sen blev det frukost för mig, Rostade mackisar (som jag för övrigt verkar ha fått nippra på) och kaffe.
Sen blev det ännu en promenix, denna gång en längre. Ner till Coop och tillbaka. Handlade lite så jag kan göra lite smarrigt lunch/middag. Pasta carbonara blir det.

Jessica ringde också på förmiddagen, hon kommer förbi här runt 2-tiden för lite kaffesurr. Blir trevligt det också!


Sen när min kära sambo kommer hem blir det till att äta för att sen fara till Broder D,Jenny & Pluttoliver som fyller 2 år.

Sammanfattningsvis; En mycket trevlig och skön Onsdag!



+ att jag ska ha på mig min nyköpta supersöta klänning:)




Meja i sängen i morse.
image246

Kommentarer
Postat av: Fran Thailand

Hello Darling!
Jag har det sa underbart som ingen i varlden ens kan ana... Allt ar super billigt, alla manniskor ar otroligt snalla,Hotellet ar kanon fint, det ar 35 grader i skuggan och 29 i vattnet, stranden ar 5 km lang och vattnet ar klargronblatt. Sen har jag nog inte hunnit med mer pa min dag har nere.
Jag onskar inget heller an att alla som jag kanner kunde vara har med mig sa kann dig saknad!

Nu ska vi snart ga och ata middag.
Jag skriver mer!
Puss & Kram! Mathilda
Kom fram i gar

2008-04-03 @ 12:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback