Onsdag.



Igår blev det lite shopping åt lilla mig. Blev ett par söta skor som jag kan ha nu i vår. Dom är såå söta.
sen blev det 2 linnen som täcker lillrumpan och 2 par leggings och lite örhängen.
Blev riktigt nöjd för en gångs skull! :)


  




Mitt lilla hjärta som bor i min mage antingen älskar solen eller hatar den.
Så fort jag sätter mig ute börjar han snurra runt och gör kullerbyttor i min mage.
En sak har vi upptäckt iaf, han är lik mamma sin, han älskar musik ;o)



Finner verkligen inga ord som beskriver all den kärlek jag känner inom mig.
Jag vaknar på mornarna av hans sparkar och känner hur han hickar sig igenom dagarna och bara blir större och större. Tiden går fort och snart har vi honom hos oss....Inget i hela världen kan mäta sig mot min kärlek till mitt lilla liv där inne....

Och R, att få dela detta med dig och gå igenom en graviditet med dig är gudomligt.
Finns ingen annan jag hellre hade velat göra detta med.
Det är Du, har alltid varit Du och kommer alltid vara Du.

Jag avgudar oss.



Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh va fin maggen är! Jag vill oxå ha!!! :)
Kram

Postat av: Cicci L

Vilken mysig mage du har, Anna!
Har ni kommit på något namn till lill killen då?

2008-04-24 @ 17:22:43
URL: http://Cissan.webblogg.se
Postat av: linda

söt magen!
lika skor som jag fast ja köpte svarta! :P

2008-04-24 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback