Upp och nervända dagen!


Idag har verkligen mitt humör varit upp och ner. Ena sekunden har jag varit jätte glad för att i nästa stund nästan få ett sammanbrott. Dessa hormoner *Suck*
I morse slog det mig plötsligt som en blixt från himlen att jag har verkligen inga kläder (jag har mängder av kläder) men magen växer VARJE DAG och kläderna växer jag ur på nästan 2 veckor. Det är helt sjukt!
Och det som är jobbigt är att jag inte kan ha jeans????! eftersom jag har storlek 24 i vanliga fall och mina ben har inte förändrats för fem öre, BARA EN STOR MAGE!
- Hur lätt tror ni det då är för mig att hitta ett par vanliga vardags jeans??? det går inte kan jag medela er.
Varit överallt i dag och letat och provat, den minsta storleken 34 är dunder stor och hänger som säckar på mina lår.
Fick i varje fall med mig 2 mammatröjor från Polar o Pyret. Jätte jätte fina, sen kom vi på lösningen = Vi åkte på Babyproffsen och köpte BabyBelt, en slags extra förlägningen till knappen i mina diesel jeans.


Oj vilket klagomåls inlägg, men som mamma säger,
- Man får klaga när man är gravid ;)


På tal om mamma så ringde dom till R förut och frågade om vi ville komma ut till deras nya hus och äta middag med dom. Givetvis tyckte vi. God mat tackar man aldrig nej till ;)
Tycker det är lite roligt att dom inte ringer på min telefon längre utan direkt till R, för sen jag blev gravid har min telefon hamnat i skymundan, jag bryr mig helt enkelt inte om det. Har den alltid på ljudlöst och den ligger oftast i jackfickan *Skrattar*
Så nu vet ni det också om ni försöker få tag på mig, ring på hemtelefonen ;) hahahaha



Näää nu orkar jag inte skriva mer.
Jag ska gå och kissa lite för nu var det länge sen, minst 14 minuter sedan! *Suck*

Kommentarer
Postat av: Frida

Gud vad man känner igen sig, haha, kämpa på, du gör det bra! :) Kram

Postat av: Anonym

oj finns det stl 24? Skitt vad liten du måste vara?!?!

2008-04-06 @ 07:49:14
Postat av: Anna L

Japp det finns storlek 24. Och Ja...Jag är ganska liten...

2008-04-06 @ 14:26:23
URL: http://annamariejosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback