ammar ammar och åter ammar :)



Ja ibland känns det som man inte gör annat än ammar. Men inte klagar jag, det är sååå mysigt att vara nära sitt barn.
Moder natur har varit riktigt smart i sina uppfinningar :)
Idag har vi för övrigt haft besök från Luleå, Robbans släkt är därifrån så några av dom var på genomresa genom Sundsvall och ville naturligtvis se vårat lille kille!
Efter det vart det en tur på stan för oss. Williams första stadstur. Kikade runt på en massa kläder och skor. Men handlade ingenting, ska vänta tills efter helgen då jag fyller år.

Vad har jag mer att skriva då?
Tycker tiden bara susar förbi. william börjar bli rund och go om kinderna.Jag älskar varje gram av honom :)
Jag däremot har gått ner en jäkla massa kg. När jag kom till förlossningen vägde jag 67 kg, i förrgår när jag vägde mig hos mamma vägde jag 56! Mycket var ju vätska och när ammningen kom igång så rasade allt bort. Mycket skönt att känna sig som människa igen. Nu ska man bara återhämta sig från förlossningen. Sen är man back on track again.


 En jäkla skillnad va?? :)  


 William påväg till stan. Han har sina apcoola byxor på sig som han fått av Mathilda! :)

 Min prins & jag.

Ett fint hjärta som William har fått av mormor & morfar. (mamma & pappa)
 


En mysbild på pappa & W.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Dom ser ju nästan lite stora ut.. tur! för då kan dom ett tag iaf!:)

Jag tänker på er! Måste bara säga att han är såå otroligt fin! :)

Postat av: Frida

men gud, ser magen ut så nu??? ser ju knappt ut som att du har fött barn (!) Du har tur du ;)

Åhh, han är verkligen skitsöt!

2008-08-07 @ 11:15:28
URL: http://fridatorngren.blogg.se/
Postat av: linda

hua va snabbt du vart smal.. en annan har stor mage kvar :( kanske beror på snittet oxå .. men jätte söt kille,,, född dagen efter våran ..

2008-08-08 @ 12:09:02
URL: http://frupetterssons.blogg.se/
Postat av: Blivande mamma tina

Hej ännu en gång :) Måste bara skriva igen , HAha kan inte låta bli.. Herregud så vacker han är alltså! Och roligt att läsa att de verka gå så himla bra med allting o framför allt ammningen ,är jätte orolig över den jag.Om de ska gö ont osv, med tanke på att man ha så ont nuEller ja ha deHAha. Hoppas verkligen min lilla kommer snart för nu sitter man nästan bara hemma o mår inge vidare:( Gud vad roligt att du rasat i vikt de ha ja tänk på också hela tiden,Hur länge man ska gå runt o va så stor .Haha !Sköt om er vännen

2008-08-08 @ 15:57:39
Postat av: mli

Man får till att Gratulera på födelsedagen! :) Hoppas du får en bra dag! Jag antar att du kanske inte kommer att vara i rampljuset lika mycket som vanligt idag ;) Nu när lille William är här! :)

2008-08-09 @ 08:13:10
URL: http://mlish.se
Postat av: Mia

åh vad jag längtar efter att få höra förlossningshistorien :) Födde du på normal väg? Eller blev det kejsarsnitt? / Gravida Maria

2008-08-09 @ 11:25:01
Postat av: Matsdotter

Grattis Anna! :)

2008-08-09 @ 15:29:13
URL: http://matsdotter.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis på födelsedagen! =)

2008-08-09 @ 21:52:28
Postat av: Sandra

Haha, var jag som skrev inlägget ovan... så du vet =P

2008-08-10 @ 21:12:32
URL: http://sandrachatrine.blogg.se/
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Himla go bebis du har!

Min navelpiercing ser nästan likadan t. När jag födde dottern var det ingen skillnad, men efter pojken töjdes magen ut lite mer men jag har haft turen bli av med gravidkilona fort, precis som du.

Ta hand om er!

2008-08-11 @ 21:19:15
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback