Blöjbyte och födelsedag!



Ja helgen som varit har vi spenderat ute på Tynderö. Myst och bara tagit hand om varandra.
Mamma o pappa har goat med William hur mycket som helst. Såå mys.
R åkte ner till Sthlm på lördagen och sålde Saaben men kom på kvällen. Så nu har vi en Volvo :) dom tre V. Volvo Villa o Vovve ;o) Eftersom lördagen var min födelsedag så bestämde vi att vi skulle "fira" mig i går, alltså söndag. Men när jag vaknade i går morse hade jag sån j*vla huvudvärk, den går knappt att beskriva. Sån otrolig smärta. Jag bet ihop och tänkte att "det går väl över" men den gjorde den inte och kl 13 ringde vi till akuten och dom ville ha in mig på en gång, med tanke på Epiduralbedövningen jag fick under förlossningen. Hur som helst så gick det över under kvällen och vi fick åka hem runt 21. Det var troligen en migrän attack som man tydligen kan få efter förlossningen pga alla hormoner som rusar i kroppen och sömnrubbningar och allt i ett.

Så i dag mår jag bra! Gud sååååå skönt! Natten har dock varit lite kämpig med W, trött som jag var och w vaknade en gång i timmen och ville ha mat eller blöjan bytt. Vanligtvis brukar han långsova mellan 00-06 med bara en till två ammning där emellan.


Hur som helst, nu ska jag sätta mig och beställa massa produkter till min hud och lyxa till det lite för mig själv.
På födelsedagen fick jag ett X antal lappar av min sambo som tycker jag förtjänar att rå om mig själv lite extra efter en lång graviditet.
All kärlek till dig =)



Tusen tack för alla kommentarer, fortsätt så. Sååå himla kul att läsa!!

Och Emilie ; Grattis i efterskott :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

GRATTIS i efterskott gumman!! lycka till med allt! kram

Postat av: mli

Man tackar ;)

2008-08-11 @ 15:53:33
URL: http://mlish.se
Postat av: Frida

Grattis i efterskott då :)

2008-08-11 @ 16:05:43
URL: http://fridatorngren.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej sötis!

Tack så mycket, vi är jätte nöjda med Theos dop! :)

Och tack igen, var min syster som gjorde frisyren.. brukar försöka att passa på att få nåt med flätor dom få gånger hon är hemma från Stockholm. ;) För det är hon proffs på! Hihi!



Fy va jobbigt det lät med huvudvärken.. var säkert nåt liknande som jag hade efter förlossningen, fast den kom bara nån timme efter och satt drygt en vecka.. sån värk kan man aldrig någonsin beskriva, det gjorde så ont att jag varken kunde röra på huvudet eller ha ögonen öppna. Synd att hjälpen uteblev så många dagar, det var ju såå lätt att åtgärda.. massa massa koffein och vila! :) Fast sköterskan skrämde upp mig med att man måste gå in i ryggen på samma ställe man fick EDA och täppa till med blod! Aaaa.. därför det blev så långdraget, för att jag var så rädd.. Men idag mår man ju bra!

Grattis i efterskott och lyxa till det rejält, det är du verkligen värd! :)

2008-08-11 @ 17:02:52
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Men hua, har du varit på sjukhuset. Stackars liten. Skönt att höra att du mår bra igen! Vi hörs av i veckan ang fika och presenter :) Puss på familjen!

2008-08-11 @ 19:15:05
URL: http://doii.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja jag såg en hund på nån bild för ett tag sedan på bloggen din :) Fin! :) Kul att det finns människor som kan ta hand om dessa fina hundar, behöver ju inte alls vara något fel på deras psyke :) Och man vill ju ge dom extra mycket kärlek då dom råkat så illa ut innan :) Hoppas de går bra med bebben! :) Ta hand om dig!

2008-08-11 @ 19:54:03
URL: http://annasaraolsson.blogg.se/
Postat av: Michaela

Grattis i efterskott! Vart beställer du smink ifrån? Jag vill också köpa I.D-smink men vete fan vilken färg jag ska ha eller så.. =S

2008-08-11 @ 20:22:16
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Michaela

Donnabeauty är det jag har varit ute och kollat på, men hudoteket var en ny sida! Jag hade ingen aning om att det såldes på maskrosen, tack så hemskt mycket för tipset! Ska jag absolut kolla in!

Vad fin din blogg blev med nya designen! Jag är i behov av en ny jag med, men några html-kunskaper har jag inte! =p

2008-08-11 @ 22:07:43
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Linn Källström

Dehär inlägget är efterlängtat :)

Det är roligt att läsa din blogg och se hur söt lilla William är! :) lycka till

2008-08-11 @ 23:45:58
URL: http://deeppurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback