Wille växer! =)



Var och vägde och mätte William i dag. Ojojoj vad dom små liven växer fort!!
När han föddes vägde han ju som sagt 3445, Och i Torsdags vägde han 4195 och NU....4530!
Och han var 50 lång när han föddes, och i torsdags 52½ och nu..54½ cm!! herrejösses.
Men det visar ju vilket välmående bebbe han är! Min lilla glaskit.
Jag har varit lite små orolig eftersom han verkar ha haft ont i magen sista dagarna och bajsat OVANLIGT lite.
Men i dag släppte det och han bajsade jätte jätte mycket, tror aldrig jag avrit så glad när någon bajsat förr :D

Efter BVC blev det Birsta City en sväng. Shoppade en hel del. Ett par jätte jätte fina jeans. 2 Linnen samt ett halsband på Sisters och en kofta från Vila. Toppen till nya kroppen! :)

Ikväll blir det bara mys med familjen. Är en trött mamma just nu.



På återseende :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja de gäller att ta vara på bebis tiden för den går alldeles för fort. Lucas blir 1vecka imorgon å de känns som vi kom hem med han igår.

Postat av: Jossan

Ja nu är vi inne på övertid, jag är så less att jag håller på att bli tokig.. =P

2008-08-19 @ 19:23:04
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: carro

Precis ett sånt halsband jag letat efter! :D

Var inne på en annan sida förut och tänkte beställa, men där skulle det gå på över 1000kr. Vilken tur att jag frågade :)

2008-08-19 @ 20:01:45
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Anna Lindström

Pussa mormors lilla hjärtegryn från mig,jag längtar jäääätemycket efter honom /mormor

2008-08-20 @ 08:15:46
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback