William 1 månad i dag!



Tiden går fort. Alldeles för fort. Ibland är jag nästan rädd för att missa tiden.

Vackraste stunden i livet var den när du kom, William!

Tänkte även dela med mig av min favorit dikt. Den är dedikerad till min älskade familj, William & Robert.




I carry your heart with me; I carry it in my heart
I am never without it Anywhere I go, you go my dear
And whatever is done by only me, is your doing,
my darling I fear no fate, for you are my fate, my sweet I want no world, for; beautiful you are my world, my true
Here is the deepest secret no one knows
Here is the root of the root and the bud of the bud And the sky of the sky of a tree called life
Which grows higher than the soul can hope or mind can hide It is the wonder that's keeping the stars apart

I carry your heart I carry it in my heart...


E.e Cummings.






william bara några timmar gammal.


Kommentarer
Postat av: carro

Håller med om att det går alldeles för fort! Den mysiga bebistiden bara springer förbi...

Postat av: Anonym

Hej på er!

Vi har tittat på William och han är jättegullig:)

Ha det bra

Hälsningar från oss i Bodås

2008-09-09 @ 20:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback