Back!



I´m back! Gissa om jag var gone i går? Usch, jag mådde verkligen pyton! Sååå länge sedan man var bakis. Hade glömt hur dåligt man kan man *skrattar* Men det var värt det, Jag hade verkligen jätte jätte kul i Lördags! Tack Frida för en toppen kväll!! ; )

Idag tog William extra lång nap, hela 2 timmar! Så idag är jag riktigt utvilad. Har kört igång en maskin och bytt sängkläder och tänkte strax hoppa in i duschen, sen när William vaknar igen så tänkte jag att vi skulle ta bussen ner på stan och handla lite pynt till granen! För ikväll tänkte jag nämligen sätta upp den : ) Tycker det är sååå mysigt när den är framme!

Nu ska jag dricka upp min O´boy sen duscha :)
Hörs o störs!


Jo föresten, Nu har William rullat från rygg till mage och han sitter upp själv :) (lite vinglit kanske men det går)

Kommentarer
Postat av: linda

åh sitter han redan vilken stor kille.... min han försöker och försöker sitta men det är för vingligt än :) men rullar kors och tvärs över golven det gör han ...

Postat av: Jenny

Tack! jag tror jag klara den, men man vet ju aldrig, men kändes så. hade ni kul i lördags? Vart var ni? vi ska nog på parken på lördag, följ med om ni orkar och vill!!! Kram

2008-12-15 @ 14:44:55
URL: http://jennylindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback