Heeeeeeeeeeeeeeelg! ; )



Fredag hela daaagen och jag är på toppen humör! Dagen i går var HEMSK, jag var såå trött. Endast 2 timmars sömn ..Men som sagt, i dag är den en annan dag och i natt har jag fått sova. : )
Ska strax fara ut till Birsta City och handla en......PARTY OUTFIT! Tjohoooooo för i morgon ska mamma Anna ut på partajj för första gånge på över 1 år. Jag är nästan nervös *Skrattar* Men det ska nog gå bra. Får bara se till att ta det lugnt med alkoholen *Host* Annars blir det väl en tonårsfylla. Jag längtar som sjutton tills i morgon iaf!! ;D


Nääää nu ska jag dra på mig mina 24:or, sucka till spegeln och sen kasta mig i bilen! =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad roligt! vad ska du/ni hitta på då? Hoppas du får så roligt! kram

Postat av: Mamma Till Tea

Men oj så skoj ! 26e blirre fest för mej ! Hehe . VIll inte lämna min tea då hon bara e 3 månader , men man måste ju ut o roa sej o släppa lite granna ! Ha så himla roligt Anna ! Du kanske kan skriva en rad hur de blev senare hehe . är så rädd för att man kanske bli full för fort o sen kanske fäller lite tårar hehe för då man inte vet hur mye man tål längre ! ; ) Men åter igen ha de så himla roligt ute ! Kramar

2008-12-13 @ 10:57:13
URL: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback