Sammanfattning.



Ja tänkte sammanfatta lite eftersom det var så länge sedan jag skrev. Julafton blev över förväntan, Alla som var här var mycket nöjda. Alla fick fina klappar och William var på strålande humör, likaså hans föräldrar.
Dagarna efteråt har vi träffat familjen samt vänner. Ätit mycket god mat och mått jätte bra.
Inatt sov vi ute i Svärföräldrarnas stuga i Skrängstabodarna och i dag har vi ÄNTLIGEN hämtat Williams nya vagn. Och gud så fin den var! Köpte även en åkpåse, en svar sådan. Blev verkligen jätte fint. Bild kommer senare.
William stor trivs i sin nya vagn för nu har han ju möjlighet att se hela vida världen ; )
Fick en ny telefon av hjärtat mitt i julklapp och har inte installerat programvaran så jag kan inte ladda upp bilder än men jag ska skärpa mig och göra det SNART! ; )

Som julklapp fick jag även en tid på JESS att klippa och färga som hjärtat bokat för ca 1 månad sedan. Så igår blev jag nyfärgad och nyklippt. Och eftersom jag alltid vill vara ljus till sommaren så börjar jag i tid nu. Gjorde lite slingor så nu är håret lite ljusare (inte mycket) men det är en bra grund att börja på till sen : )

Resterande av tiden i dag har gått till att tvätta och packa..packa packa packa..För i morgon drar vi till ÅRE!! Gud så skönt!
Kommer bli bästa Åre resen hittills! Världens bästa sällskap och Williams första resa :)



Nu ska jag packa lite till!
Om vi inte "hörs" innan, så GOTT NYTT ÅR allihopa! Ta hand om varandra!!


Nya telen min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback