Mummaaaa! :)



Dagen har gått i långsamt tempo! Låg och drog mig lääänge... :)
Sen har jag lunchat lite med min R och sedan blev det en prommis ut på söder.
Solade kroppen lite *Skönt* Men magen fick ligga under en handduk.. :)
Påvägen hem handlade jag Ben & Jerry´s Icecream, Och huuuur god är inte den..I´m inlove! *Mummaaa*

Nu väntas det på att R ska komma hem så ska vi fara till Valbo.





Lillen i magen "fladdrar" mssor nu! Längtar tills jag känner en riktig kick i magen :)

  




Puss nu!

Kommentarer
Postat av: Carolines Dagbok

åh va fin du är :)

Postat av: Makarenna

Du ser jätte vacker ut i din fina mage=) Hoppas vi ses någon gång då du kommer hem igen.By the way jag tror det blir en liten pojke:P

2008-02-08 @ 11:45:38
Postat av: Anonym

men guuud vad stor magen är! :D fint

2008-02-10 @ 00:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback