Ny Bloggdesign! :)


Stort tack till Anna Olsson som hjälpt mig få till denna otroligt fina blogg.
Hon e duktig hon!! :)




Sen ikväll vad jag och hjärtat ut till Valbo och handlade lite.
Blev ett par jätte fina Reebok skor till lilla moi, påslakan och örngott från
Living till lill pojken våran.

  

 Sen köpte vi även ramar till dessa små fotografier på vår son, som vi ska ge till blivande mor och far-föräldrar! Tror ni dom blir glada?? :)



Och när vi kom hem låg lilla tressie och sussa på våran säng, där har hon legat HELA dagen, Hon är lat! =)





Ikväll ska jag göra goda räkmackor åt oss som vi kan smarra på tillsammans, Sen blir det sängen tidigt känns det som! Är sååå trött...




 För övrigt mina vänner, så ser jag inte fossingarna rakt uppifrån :) Hahahaha
och lillen i bebis-tröjan!

Stor puss och kram på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va glad jag är att du blev nöjd! :) Lycka till med allt nu! Kram! ps. jag gjorde en nedräkning till den beräknade födseln som ligger precis under texten under din profilbild, den räknar alltså ner av sig själv :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback