Allt Möjligt =)



Idag mår jag mycket bättre, Febern och tröttheten är som bortblåst! *Skönt*
Idag har jag spenderat dagen genom att ha tvättstugan, Kul? Nej...Och jag är väl inte lika smidig som förr och vill inte bära tungt så jag fick hjälp på traven =)

Har väl egentligen inget speciellt att skriva, Vart bara lite skrivsugen när jag hörde låten I´m Yours med Jason Mraz, Den drar mig tillbaka lngs Memory Lane om man säger så.


Gud, Jag älskar min växande mage.
 i Dag.

 Konstig bild. En kväll förra veckan.

 Fisen gör inget annat än myser! =)

Kommentarer
Postat av: Chris

Hihi.. gudarns vilken underbar liten tjockis mage du har ! :D Det finaste jag kan se. Du är underbar min gumma.. och jag längtar SÅÅÅ tills du kommer hem igen!!!! =)=)=)=)

2008-01-09 @ 16:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback