En vanlig Dag!



Hallo där!

Har varit dålig på att skriva på sista tiden, ska bli bättre *lovar*

Dom sista dagarna har jag varit helt deckad i sängen, har varit så fruktansvärt trött!
Och det är inte någon vanlig trötthet, utan man känner sig nästan helt bedövad. Hoppas på att bli piggare snart!=)

Igår kväll hade vi en riktig myskväll, med onyttig pizza och film! Har ni sett Kärlek på Menyn med Cathrine Zeta-Jones?? Om inte.. SE DEN! Jätte mysig film!! =)


Idag händer inte mycket. Ska plugga lite Mattematik & Svenska..Annars har jag bara blivit ordinerad VILA av min barnmorska pga febern jag haft.
Snön yr här nere i Gävle också..så man är INTE sugen på att gå ut ivarje fall.


Annars då??
Magen växer & växer! När jag ligger ned på rygg och lägger handen ovanpå magen så "känner" jag precis vart bebben ligger. Som en mjuk bomullsboll där inne. Det är MAGISKT!


image153


snart vecka 17....Tiden bara riiiiiner iväg...och snart är det ultraljud....Aaa!=)
Då får vi förhoppningsvis veta vad som gömmer sig där inne. Är det en Flicka? Eller är det en pojke?
Ett mirakel iaf.


Nääääee..Nu ska jag lägga mig och se lite mer tv... =)
Skriver kaske lite ikväll.


Sköt om er allihopa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback