Happy B-Day!



Japp, I Dag fyller mitt hjärta år! Stort stort grattis!
Har nyss varit nere på stan och lunchat med bobo, Sen handlade jag lite present =)
Påvägen hem mötte jag André så jag bjöd hem honom på lite tårta ikväll =) *Mummaaa*

Har även haft mäklaren här i dag, Mycket bra mycket bra. NU VILL JAG HEM!! HEM TILL SUNDSVALL!
Har aldrig någonsin haft en sån här hemlängtan. Åker hem varje helg!!
Så nu får det bli fredag så jag får komma HEM!!! =)


Dagen i dag har alltså gått i grattis-tema och ska så fortsätta!
Ska ut på Valbo en sväng bara sen blir det myyyys!!

Har även fått hem en så kallad Doppler. Genom det kan jag lyssna på mitt lilla bebishjärta inom mig.
Åh det är så magiskt så ni anar inte. Om ni har tur lägger jag ut ett klipp så får ni höra miraklet jag har inom mig.
Nu börjar jag verkligen se gravid ut. På Gott & Ont. Mina vackra 24:or i Jeans får ta plats i hyllan och samla damm ett tag. Men det finns ju aboslut inga vackra Mamma byxor att köpa???? Herregud, Ska ja gå i mjukisar resten av tiden??? =) Aja, Det går det också. =) Jag skulle inte byta detta mot nått i heeeela världen!!

Nej nu ska jag vila framför tv´n en stund innan hjärtat mitt kommer hem.


Kärlek!!





Också några gamla godingar som aldrig går ur tiden =)





Kommentarer
Postat av: Anonym

finns rätt snygga svarta stuprörs mammajeans på lindex faktiskt! :)

2008-01-23 @ 17:30:30
Postat av: Anna L

Finns det??? =S
Finns det i små storlekar också?? :)

2008-01-23 @ 19:44:03
Postat av: Anonym

P.O.P har fina mammakläder. Finns även stuprör där :)

2008-01-25 @ 07:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback