Its Lovley!



kände för att skriva av mig lite av all jävla lycka just nu=)
Måste säga att det känns hur bra som helst att bli husägare, det trodde man inte för ett år sedan.
Men livet förändras, och vårat, för tillfället, väldigt mycket. Och då måste man ställe efter det också!
Så nu kan man börja planera, det ska köpas ny sängstomme, spjälsäng och gungstol m.m. till barnrummet, nya köksmöbler m.m.

Nu vill jag bara att månaderna ska rusa iväg, och det kommer dom göra.
Jag börjar plugga nu 14 januari och tiden kommer bara springa förbi oss. Känns som om det var igår jag fick reda på att jag var gravid och var på första besöket hos barnmorskan, men NU.. Nu ska jag dit igen på Tisdag! Och får förhoppningsvis reda på när jag får göra ultraljudet då! Den här gången ska även Robban få följa med, Han fick sitta i väntrummet sist, för jag ville gå själv =) Självständig som man är, Haha!

Jag känner hur jag växer som människa för varje dag som går. Jag blir mindre egoistisk och mer framåt i mitt tänkande, Jag har trots allt ett litet liv i mig som jag måste tänka på.

och efter att ha passerat den mest kritiska tiden i min graviditet gör att man kan njuta mycket mer av graviditeten just nu. Nu ska jag bara gödas=)


Nu ska jag och robban fara och titta på lillebror hans som spelar en fotbollscup.


Hoppas ni får en trevlig helg!

Här kommer lite bilder på saker som måste inhandlas, Såååå fina!!=)






Och mycket mycket mer!!

Kommentarer
Postat av: hessel.blogg.se

adda mej på msn om du vill [email protected] :) kan vi snacka bebis ibland! :)

2008-01-04 @ 18:01:10
Postat av: Frida

Va skoj att få komma hem! Mysigt hus, såg på Carros sida. :) Ja jag börjar bli lite nervös för att han kan komma vilken dag som helst, sitter faktiskt just nu med magont som jag hoppas ska gå över. :) Men det känns så otroligt bra, och lyckan är på topp, trots att det är sååå overkligt! Hoppas att det är bra med din lillmage med! :) Kram

Postat av: Frida & Alicia

Förstår din lycka! Hoppas allt är bra med dig kramar från oss

2008-01-06 @ 23:12:24
URL: http://fridaa.bloggagratis.se
Postat av: Ida

Hej, jag hittade din blogg är jag googlade lite på Baldershov. Det är nämligen mitt och min sambos drömboende med :) Jag lästa att du köpt ett hus, kan det vara ett tegelhus maybe? Lite avis blir jag! //Ida

2008-01-30 @ 17:28:58
URL: http://tonyhill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback