Bara så ni vet!



Tänkte bara skriva ett superkort inlägg.
W bor fortfarande i min mage. Ingen bebis har tittat ut till oss än. =*(
Hoppas hoppas hoooopppas han kommer snart, för nu orkar jag inte många dagar till.
Mina fötter är enorma. Ni kanske tror jag överdriver, men dom är enorm. Sticker i dom och dom är alldeles fylld av vätska.
Har bildbevis, vill bara inte äckla er med att lägga ut den bilden! Haha....

Barnmorskan i morgon kl 14:oo- får se vad hon säger. Kanske blir igångsättning om 14 dar? Who tha fuck knows......




Sovgott!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad kul med en bebis, lycka till!=)

Postat av: Bella

Jobbigt för dig. Hoppas att barnmorskan tycker att det är dags att sätta igång dig på en gång. =)

Lycka till!

2008-07-21 @ 08:54:16
URL: http://bellasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback