Kärlek, rakt igenom!



Jag har sån värme inom mig. Sån lycka.
Lycka över att vara Roberts framtid och lycka att snart vara Mamma.

Ett lugn som inte jag finner ord för. Jag trodde mig veta vad kärlek var.
Men nu har jag äntligen funnit svaret. Kärlek för mig är min ofödda son, Min Sambo och livskamrat.


- Med handen  på magen. Puttar från min son. Påminnelse om vad som komma skall.
Jag har något så fruktansvärt stort att se fram emot. Snart är han här, här hos oss.
Och det mina vänner, Är KÄRLEK.



Ibland bli jag nästan rädd när jag tänker påhur lyckligt lottad jag är.
Förr har alltid saker och ting gått i tusen bitar när lyckan varit framme och visat sig.
Men denna gång vet jag att den är okrossbar.




Jag älskar R.. Och jag älskar w,
Trots att jag inte ens känt hans doft än. men jag vet, att kärleken jag kommer känn när jag ser in i hans ögon kommer vara något så stort, som det inte går att sätta ord på.


* 7 DAGAR KVAR* =)


Återstå att se vilket datum han vill titta ut på  :)
har ju mängder av datum att välja på.
enligt olika Ultraljud och ägglossning : 18 Juli, 20 Juli eller 25 juli!





Kommentarer
Postat av: Linda

Fatta va glad min lille fröken skulle vara om han titta ut på Fredag den 18:e! Hennes födelsedag! Och de kommer att bli runt då eftersom vi inte är hemma! så fort jag åker bort så händer de jöh nånting här hemma! Saknar dej gumman! Ni är underbara! Puss //Syster

2008-07-13 @ 17:27:56
Postat av: ewe

Eftersom du skriver "w", har ni bestämt namn än??=)

Postat av: karla

snart:D lycka till!!!!

2008-07-14 @ 07:54:45
Postat av: Chris

Älskade lilla hjärtat. Jag blir så rörd när jag läser om er lycka :) Vad mysigt! Jag håller mina tummar och snart får jag ju komma och snusa på din och Rs bebis :) puss puss puss!!

2008-07-14 @ 12:24:12
Postat av: caroline

Nä det är underbart att få bli förälder :) Sån lycka varje dag! Snart kommer få se, längtar efter att få se din prins med :) Många kramar!

2008-07-16 @ 00:12:41
URL: http://hessel.blogg.se/
Postat av: Mara

Åh, nu är det bara 3 dagar kvar, kan knappt bärga mig tills jag får läsa ditt nästa inlägg! har bäbisen kläckts eller vilar han fortfarande i magen? Är sååå nyfiken! :P håller alla tummar och tår för er! puss och kram

2008-07-16 @ 11:45:17
Postat av: T Nilsson

TAck snälla du: ) jaa herregud vecka 40! SHit ! du ska ha nu du. Ja önskar dej all lycka till med förlossningen för nu e de daxt Anna : ) Om vi inte synes eller höres någonting mer. Ska fråga Tommy nu om han vill massera liteskrattar specielt mina fötter ska han få massera . (han hatar fossingar) hahaha ! Men han få så lov att ställa upp : ) Kram ANna

2008-07-16 @ 17:56:43
Postat av: Makarenna

Oooh blev nästan tårögd när jag läste det här inlägget! Lycka till med allt vännen ringer dig imorgon för att höra hur du mår Massor med kramar!=)

2008-07-16 @ 21:34:12
URL: http://makarenna.blogg.se/
Postat av: Linn Källström

nu tycker jag lille "w" ska komma ut , vill läsa ditt nästa inlägg snart !! :) Kram

2008-07-17 @ 23:42:51
Postat av: Anneli

ojoj, man funderar på om ni fått eran lille W nu:) och jag hoppas att allt gått/går bra för er!!! guud så nyfiken jag ärrrr:) lycka till anna!! kramkram

2008-07-18 @ 18:22:17
URL: http://annelajzan.blogg.se/
Postat av: Frida

Har det kommit nån bebbe??? :D KRAMAR

2008-07-18 @ 21:48:45
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Anneli

nehepp! men idag är de ju beräknat:) såå nu håller vi tummar o tår för er:) o hoppas allt går bra!!:D

2008-07-19 @ 14:07:41
URL: http://annelajzan.blogg.se/
Postat av: Anna

Idag är THE DAY :D Lycka till!

2008-07-20 @ 18:06:07
URL: http://annasaraolsson.blogg.se/
Postat av: nathalie

har han kommit ännu?

2008-07-20 @ 19:59:17
Postat av: Bella

Har det blivit nån bebis än? Nyfiken så in i norden.

Hoppas att det går bra för er och att alla mår bra.

Kramar

2008-07-20 @ 20:24:04
URL: http://bellasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback