Snabb update :)


På er begäran får ni nu en snabb update av mig ;)
Gårdagen var toppen, veeeerkligen toppen. badade och solade hela dagen lång. Riktigt skönt!

Dock när jag var hos Mamma o pappa igårkväll och hälsade på fick jag världens världens smärta i magen.
Konstig smärta! Kändes som "håll" fast miljoner miljoner gånger värre. Tänkte att det kanske var för att jag badat kallt under dagen och härdade ut och somnade tillslut när jag kom hem. Nu när jag vaknade och klev upp satte det igång igen. Går knappt att ta ett djupt andetag utan att det "hugger till" i magen. Kan inte gå upprätt ens....

Sista tiden är verkligen inte kul! Miljoner av olika krämpor som man helt enkelt inte vet varför man får.
Dom på förlossningen visste inte vad de kunde vara. Tipsade om alvedon och vila....Sällan? Kan dom inte istället säga sanningen "Härda ut, det är det enda som funkar!" hahaha..... Nä fy tusan detta är INTE kul....

Nu ska jag försöka ta en varm dusch och se om det släpper så jag slipper se ut som en 70 årig tant med ryggskott!
Vill ju till stranden i dag....



Ikväll blir det middag på Stadshusverandan med svärföräldrarna! *Mys*




Ha så kul ikväll alla som ska på GF och röja lite! Eller som Oliver 2 år säger "tajtan tajtan" :)

Kommentarer
Postat av: rebbeckaa.blogg.se

rebbeckaa.blogg.se

Postat av: caroline

Stackars stackars dej, hoppas verkligen han kommer snart!!!!! har han inte hunnit komma så kanske ni vill titta förbi någondag nästa vecka ist? Kramar!

2008-07-04 @ 13:15:02
URL: http://hessel.blogg.se/
Postat av: Bella

Tjena tjejen!

Stackare som har så ont.

Vi gick förbi Stadshusverandan ikväll och när vi passerat för andra gången såg jag R och när jag tittade lite nogrannare såg jag din vackra mage. =) Gud va fin du var i håret btw! Supersnyggt! =D



Hoppas lille W kommer ut snart!

Kram

2008-07-04 @ 22:04:49
URL: http://bellasliv.blogg.se/
Postat av: T Nilsson

HERREGUD GUMMAN. DU E FORTFARNADE GRAVID . KOM IGEN NU BEBBEN! fast man ska ju gå till veckan 40 som dom säger. men när du haft så mycket värk o så trodde ja absolut att den skulle komma ut tidigare.Men lillen din verkar trivas där inne ! SKa ringa barnmorskan imorgon jag,e så orolig att min bebbe e stor .att den växer lite för mye.Ja e ju jätte stor o alla säger de konstant.Börja bli jobbigt att tänka hela tiden!Nje nu måste ja vila lite annars palla ja inte slutet av dagen.ta hand om er vännen !kraam

2008-07-06 @ 14:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback