Torsdag morgon!



Dagarna går sakta sakta och det är tungt. Sömnen har jag inte sett skymten av på flertal veckor känns det som. Förutom i natt, fick nämligen sömntablett i går. Och guuuud så skönt! Jag har sovit en hel natt!! Tog tabletten klockan 21 igårkväll och sov nog redan 21:15 och vaknade utvilad i morse. Känner mig som en ny människa :) Tänk vad en natts sömn kan göra gott!
Solen lyser starkt i dag och kanske kan detta bli en bra dag :)
Inga speciella känningar i magen, bara mensvärk och ltie sammandragningar. Men det har jag ju haft snart i 7 veckor. Vem kunde tro att jag skulle gå såhär långt för ett par månader sedan när han var påväg ut? :O
Skönt att han valt att stanna kvar och bli lite tjockis! Jag tror det ligger en bebis på 3,5 kg i min mage :)

Det känns helt sjukt. Hur det än går så är jag mamma om 4 dagar! Den känslan kan man nog inte föreställa sig ordentligt! Ska passa på att försöka vila vila och vila nu dom sista dagarna!



Nu ska jag mysa med hela min stora familj! :)


Kommentarer
Postat av: Matsdotter

Hihi, av bilden att döma så är katten 2/3 delar av alba storlek :) Bra jobbat Milia!

Postat av: Mia

Kan du inte lägga in en bild på magen rakt framifrån ? :-) Super fin bebis mage förresten!!



Lycka till med allt :)

2008-07-25 @ 17:54:31
URL: http://blogglös för tillfärlle :P
Postat av: Frida & Alicia

Tror om du fått någon bebis nu?=)

2008-07-27 @ 12:12:49
Postat av: Frida & Alicia

Tror om du fått någon bebis nu?=)

2008-07-27 @ 12:13:16
Postat av: Linn Källström

Hej, hoppas allt går bra. Vet inte om du har fått din lilla bebis än, men har du inte det så önskar jag dig all lycka :) Många kramar

2008-07-27 @ 13:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback