Uppdatering från BM!



Ja nu har vi varit hos barnmorskan (förhoppningsvis för sista gången).
Hon led med mig när hon såg hur svullen jag var. All vätska beor på att lilleman har kilat ned sig så långt i mitt bäcken så blodet och vätskan inte kan passera ordentligt. Allt såg som vanligt jätte bra ut, mina och hans värden var fina och magen har vuxit 2 cm (!!!) på en vecka! Mitt sf mått ligger nu på 37. Han låg som sagt låååångt ner i bäckenet så han är som dom säger "start klar!!" :) Hon sa till mig att hon skulle bli mäkta förvånad om han låg kvar till nästa vecka.

Men pga mitt mående ska jag till Läkare i morgon kl 14:oo på sjukhuset för eventuell igångsättning.
Eftersom jag haft tendenser till att "trilla ner" i mitt psykiska mående förr så finns risk att jag gör det igen. Och det är det sista jag vill nu när jag ska få barn. Så OM han inte tittat ut tills på fredag kanske kanske kaaanske man får en igångsättning efter helgen.

Jaa...Mycket mer har jag väl inte att skriva. Återstår att se vad läkaren säger i morgon. OM nu w inte bestämt sig för att titta ut tills dess dvs :)



Kommentarer
Postat av: Angen

åhh va jobbigt, hoppas dom sätter igång dej imorrn!

lycka till å ha de bra!

Postat av: Sara

Å...hoppas W kommer snart! =) Jobbigt att vara så där svullen kan jag tänka mig. Lycka till med allt! Kram/Sara

2008-07-21 @ 23:49:56
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: karla

hoppas han kommer ut snart=) lycka till! ta hand om dig

2008-07-22 @ 10:33:11
Postat av: ewa

Hejsan. Hoppas det går bra för dej. =) Kände mej så jag med, allt var svullet och man kännde sej som en valross. =P Mina fossingar gick upp 1½ storlek. Och stannat så nu. =/ Men ta hand om dej.

=)

2008-07-22 @ 18:30:01
URL: http://ewad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback