Another day :)



Har väl inte så mycket att skriva för tillfället, tänkte bara uppdatera så ni vet vad som gäller :)
Min sömn är värre än någonsin..Inatt har jag legat med "mensvärk" och sammandragningar HELA natten. Legat och gnytt som ett litet barn. Usch, detta tar på krafterna! Om en förlossning skulle starta nu skulle jag ALDRIG orka..

Var på jätte dåligt humör i går så vi tog oss en sväng till IKEA. handlade en jätte fin klänning som jag tänkte ha på midsommar. Egentligen är det en vanlig "strandklänning"  ni vet en sån som är tajt över brösten och bara tnna band som axelband...? Dålig förklaring av mig men men ;)

Ikväll är det fotboll, vilket innebär familjeträff hos Familjen Englund! =)
Återstår dock att se hur min energi är just då, annars får R åka själv!

Tänkte ladda upp lite bilder på också. Knäppte några kort på magen när jag låg i sängen i gårkväll.
Vet inte hur bra dom blev men men ;)

 

Och nu har vi handlat dom sista plaggen till W och även fått vår bilstol. Så nu är ALLT klart! =)
 


Slänger också in en bild på mig, Kvällen då vi fick ett PLUS på stickan! *Överlycklig*


Titt vad tunn jag var..usch! Tänker aldrig mer väga 47 kg.
Nääää minst 52 ska jag väga i framtiden!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Tjena tjejen!

Ska fixa kort på frippan snart. Bara allmänt mörkt och tråkigt dock. Funderar faktiskt på att klippa av mig några dm nästa gång jag går dit.

Måste bara säga att det ser jobbigt ut att sova med den där magen.

Galet snyggt golv måste jag tillägga också. =)

Skönt att få lite uppdatering så jag slipper gå och fundera i onödan. ;)



Ha en underbar midsommar om vi inte hörs nå mer innan!

Kramar och massa lyckönskningar inför förlossningen

Postat av: Linn Källström

Hejhej! :)

Det är verkligen roligt att läsa din blogg. Läser den varje dag, oavsett om du uppdaterar eller inte :p Vore tråkigt om du lösenords skyddade bloggen, för jag läser verkligen VARJE dag.

Det är roligt att följa ditt liv :)

Kram Linn

2008-06-18 @ 14:09:18
URL: http://deeppurple.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag tycker du är jätte fin!! Hur lång är du? Du har det finaste grevid kropp jag någonsin har sett. Du är nästan overkligt fin =) Vill passa på att önska dig Stort lycka till!!

2008-06-18 @ 21:13:20
Postat av: Anonym

Alltså, bara för att du är gravid behöver du inte fotografera din mage i bara trosorna!!! Ser inte magen likadan ut i byxor och en uppdragen tröja?

2008-06-19 @ 19:49:55
Postat av: Anna L

ojojoj :) Någon som är arg över att lite trosor visas? :)

2008-06-19 @ 20:19:26
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback