Bebis i Magen :)



ja, han bor fortfarande i min mage och snart spicker jag!
Nu tror jag faktiskt inte det är möjligt att få speciellt större mage. Eller vad tror ni???

Har inte varit på humör för att blogga sista dagarna. Dom har varit hemska.
Men i dag känns det lite bättre, har fått sovit några timmar i natt och då orkar man faktiskt till och med att le =)

Dock är vädret det sämsta i dag. Så i dag blir en shopping dag. Måste handla sandaler och sen blir det stooooor mat shopping =)


Bjuder på några bilder på magen som är tagna i morse.
+ en bild på min lilla hårboll efter hon duschat :)


      




  Mattes mage är bra sovplats ;)





tack för alla uppmuntrande kommentarer. Ni är verkligen guld värd ;)


Kommentarer
Postat av: caroline

jissen vad stor den är, du är såååå duktig!!!!! Snart kommer han ;) Kramar!

2008-06-28 @ 13:33:51
Postat av: Frida

Oj oj, ja snart spricker du nog. Hihi. Nädå, men han kommer nog snart.. håll ut! :) Kram

Postat av: Linn Källström

herregud vad stor mage du har nu =O det ser ut som den ska spricka närsom helst :p Hoppas allt är bra med dig och att din förlossning blir snart så man får veta namnet ;] nu börjar det bli jobbigt att vänta på namnet:p hehe, känner dig ju inte , men följer din blogg varje dag :) Många kramar och lyckoönskningar till dig! :)

2008-06-28 @ 18:04:10
URL: http://deeppurple.blogg.se/
Postat av: Bella

Ojojoj, vad stor du är. Men som sagt, snart är han här och då är det värt alltihop.

Själv har jag åkt på ryggskott. Värdelöst!

Kramar

2008-06-28 @ 18:49:45
URL: http://bellasliv.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tror mig, men kan bli ÄNNU större :) Helt galet. trodde att jag skulle spricka i v38 men lite större blev jag allt! haha! Fin mage har du iaf, hoppas att allt går bra! Lycka till!

2008-06-28 @ 19:36:13
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Bella

Haha, tro det eller ej men det är inte skorna. Dom är så obekväma så det blir som sagt bara till att sitta ner och vara snygg med dom. =P

Sambon pysslar om mig så det räcker och blir över. Han är supergullig! =)

Kramar och hoppas att W kommer snart

2008-06-28 @ 21:21:47
URL: http://bellasliv.blogg.se/
Postat av: Frida

Ojjjj, vad stor du är nu :) nu får han ta och komma snart... kikar in flera ggr om dan för jag är så nyfiken :) Kram kram

2008-06-28 @ 22:02:50
URL: http://fridatorngren.blogg.se/
Postat av: caroline

Hej! :) Det vore ju super skoj om ni kom förbi nåt! Ring nåt så bestämmer vi en dag som passar oss alla! Kramar!!!

2008-06-29 @ 17:12:48
Postat av: sussi

är du säker på att de är bara en bäbis i magen ? men annars var den stor och fin ?

2008-07-27 @ 11:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback