grin grin grin!



Åh jag gör inget annat än grinar i dag nästan.
Natten var hemsk..Förvärkarna satte igång ordentligt igårkväll ännu en gång..Denna gång kom dom med 3-4 minuters mellanrum och riktigt kraftiga...Tänkte ännu en gång "Nu kanske det är dags" Gick och la mig tillslut med denna mensvärk men somnade nog inte förräns runt 04:00 *Min ork börjar ta slut..................*
Var hos BM i dag, och läget är väl oförändrat?? Dom gör heller ingen koll på "tappen" utan läkares ordination tydligen...

Detta börjar verkligen bli jobbigt. Jag som annars brukar kunna härda ut jobbiga saker så som kraftig mensvärk och förkylningar utan problem...Men nu...efter snart 3 veckor har jag FAN ingen ork kvar nästan...............
Dom har erbjudit att jag får komma upp på förlossningen och få något att "sova på"..Men va tusan hjälper det egentligen?? Att sova en natt?? Det fortsätter ju endå likadant sedan...........

Nä usch och fy tusan...Nu får han komma snart. Hade det inte varit för dessa förvärkar hade jag nog inte klagat.
Jag har fötter som en elefant och händer som klubbor...Men det är egentligen skit samma..........



Åh vad jag längtar tills den dag han ligger i min famn och jag tänker "Det var värt det tusen gånger om...."




Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh, vad jobbigt :( Men har du tur så kommer han nog vääääldigt snart.. tror du inte?! :)

Inte så långt kvar nu, snart finns han hos dig :)

Postat av: blivande mamma Tina

Ja du Anna inte så roligt längre att vara gravid . Eller roligt e de ju : ) Men jobbigt när de är jobbigt.Men nu så tro ja vel att du ha din lilla fis i famnen snart : ) För mej e de några veckor tillKänns ibland som en evighet :( Men man måste kämpa med att tänka positivt men är ju inte alltid lätt när man mår som man gör! Skönt att få säga som man känner :) Men snart så gumman ... SNART! Take care o lycka till om de kommer igång,inatt kanske :) hihi : ) krama om dej Vi kämpar på

2008-06-24 @ 18:29:45
Postat av: Bella

Hej tjejen!

Jobbigt du verkar ha det. Hoppas att det går fort när det väl sätter igång. Tänker på dig som sagt.

Kul att du gillade smyckena. Tänkte skriva till dig och berätta att jag lagt upp kort på dem men du hittade dem snabbt. =)

Hoppas att du får sova inatt ELLER att den lille bestämmer sig för att titta ut.

Stor kram

2008-06-24 @ 19:40:50
URL: http://bellasliv.blogg.se/
Postat av: Frida

Nää fy! Jag tycker så synd om dig, kan verkligen tänka mig hur du har det. Se till att få bli ompysslad, av mamma eller killen eller nån annan som du trivs ihop med! Jag var mycket hos mamma och fick god mat och fick prata av mig när saker kändes jobbigt under graviditeten.

Annars tycker jag faktiskt att du ska fundera på att åka upp och få nåt så att du kan sova en natt. Jag var inte heller så sugen på det, för vem vill ligga där själv en natt?? Men det kanske gör dig piggare och ger dig nya krafter! Fundera på det!

Många kramar!

2008-06-24 @ 19:46:49
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jag saknar dig, så himla mycket. Allt vi gjort tillsammans...Alla roliga minnen. Jag är så hila lycklig för din skull! du kan inte ens ana. Jag tänker på dig varje dag! Jag vet att du om någon är värd det underbara liv du lever idag! Puss /Mathilda

2008-06-24 @ 23:51:34
URL: http://doii.blogg.se/
Postat av: Bella

Drömde inatt att min bästa kompis fick barn. Nu är hennes bebis redan ett halvår så jag tänkte att det är kanske du som har åkt in. Är det så?

Kram

2008-06-25 @ 09:45:43
URL: http://bellasliv.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha! Ut och spring med dig eller åk bil på nån gropig jäkla grusväg. Jobbigt för dig när det varit på gång så länge men kommer ändå aldrig riktigt igång.

Håller tummarna iaf!

2008-06-25 @ 11:56:00
URL: http://bellasliv.blogg.se/
Postat av: Angen

huga..han kommer snart å då är de värt allt de onda =)

jag köpte sånt där smink du har idag =)

hihi!

komsi komsi lilla bäbis!

sköt om er!

kram

2008-06-25 @ 17:01:11
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Linn Källström

jag kände för att önska dig lycka till nu innan förlossningen! Hoppas allt går bra och nu får han ta och komma snart så jag får veta namnet :) hehe, många lyckoönskningar! Kram Linn

2008-06-26 @ 15:50:03
URL: http://deeppurple.blogg.se/
Postat av: Frida

Uppdatera, hur är det, eller är det så att bebben har kommit??? :D Kram

2008-06-27 @ 18:14:21
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag håller med föregående. Uppdatera oss på hur läget är! =)

Kramar

2008-06-27 @ 21:35:30
URL: http://bellasliv.blogg.se/
Postat av: mia

Håll ut!! :) Det må va jobbigt nu men du, de jobbiga kommer sen när du måste hålla reda på den lilla rackarn... DÅ snackar vi jobbigt! ;) Dom e toksnabba, som små vesslor... thihi! OM de e till nån tröst just nu så kan jag iaf säga att du är otroligt vacker som gravid! Så, se dej i spegeln å le, du kommer knappt ha tid för sånt "lyx" sen blink sov gott, kram :)

2008-06-28 @ 01:44:51
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback