Mysig eftermiddag:)



Eftermiddagen har spenderats hos Mamma & pappa.
Mamma har semester nu så jag tänkte göra henne lite sällskap. Vi hade toppen mysigt. Åt god mat, fikade gott och gick mysig promenix! Vad skulle man göra utan sin mamma?? Min mamma är för mig, Guld värd!!

Ska även spendera morgon förmiddag med henne, Vi ska ta oss en sväng på Birsta City.
Jag ska handla lite ammnings Bh och ammnings tröjor och sådant som kommer behövas!
Och hon ska nog handla lite hon också ;)

Efter det så har jag tid hos Barnmorskan, närmare bestämt 13:oo.
Återstår att se vad hon säger? *Nyfiken* Känns som det börjar närma sig nu.
Hela dagen har jag gått med mensvärk och ett ordentligt tryck "nedåt"..Känns som man är..Hmm..Kissnödig hela hela tiden. Så ska faktiskt bli väldigt roligt och höra vad hon säger! =)


Nu ska jag försöka luta mig onkull i soffan och se en dokumentär på TV4.
Hoppas mensvärken ger med sig för detta ÄR jobbigt!



Pyss! =)

Kommentarer
Postat av: Bella

Men ååå, kommer han inte snart?! ;)

Tänker på dig ska du veta och håller tummarna.

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback