Nytt försök!

Skrev ett långt inlägg i morse när jag var vaken och absolut inte kunde sova, men allt försvann och jag orkade absolut inte sitta och skriva om allt! =)

Sista dagarna har varit toppen för mitt humör. Solen älskar jag, men skuggan dyrkar jag! Jag som brukar ligga i solen i timmar och nästan njuta av att svettas. Men just nu, med en mage stor som en badboll måste jag få säga att jag tycker det är skönare i skuggan! =)
Igår var jag på stan med Jessica, Vi lunchade smarrig lunch på CH och sen blev det en hel del shopping för min del, dock nästan bara saker till W och hans rum. Nu är nästan allt klart, skötbordet ärproppfullt med saker och likaså garderoben. Blev extra påfyllning idag när jag for till Karin och hämtade kläderna som jag beställt från Me and I, Eftersom dom fick Isabelle i november har hon slutat använda sin Babybjörnen babysitter och bärsele, sen fick jag också med mig amningskudde,babygym och massa massa andra saker :) Hon är så fruktansvärt snäll!


Just nu är R på träning och jag sitter inne i svettas ihjäl! har nyss lagt köttet i marinad för vi ska nämligen grilla när han kommer hem *Myspys* Vi får passa på att bara ro om varandra nu. Man vet aldrig när det sätter igång här ;)
Har en stark känsla att jag kommer få tidigare än beräknat..fråga mig egentligen inte varför!
Magen har sjunkit jätte jätte mycket sista veckan och har mensvärk flera gånger om dagen, så jag tror iaf att han håller på "ställa in sig". Han som bor i min mage är fortfarande relativt livlig men inte alls som tidigare, nu känner man bara hur han rör sig, han har det alldeles för trångt för att göra några större akrobatiska övningar =)


Lägger in lite bilder senare =)

Hoppas ni har det toppen i solen och att ni mår underbart!
I morgon är det Sveriges Nationaldag, antar att man kommer träffa mängder med folk på stan i morgon.
Vem vet, kanske träffar just DIG? =)



KRAM!


Kommentarer
Postat av: Camilla

W? :)

Postat av: Linda

Blir på Thildes födelsedag! ;)

2008-06-05 @ 22:57:09
Postat av: Jessica

Tidigare eller den 26 ;)vi är många som längtar tillsammans med er vännen.

2008-06-06 @ 01:46:55
Postat av: mli

W? Vad ska han heta? :)

2008-06-06 @ 09:03:46
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback