Orkeslös!



Happy Sunday!

Sov ut ordentligt i morse. Det behövdes verkligen! Min kropp är inte vad den en gång var och inte heller min energi!
Jag tror aldrig jag avrit såhär orkeslös nångång i hela mitt liv!! Sa till R för en stund sedan att det känns som jag har en sjuhundra baksmälla, Vilket är väldans konstigt eftersom jag inte druckigt alkohol sen..Hmm.. September? Oktober? ja..Nångång innan graviditeten! :)
Så dagen har spenderats på soffan framför tvn. Mina fötter har börjar göra riktigt riktigt ont pga vätskan jag börjar samla på mig, Skorna är ett helvete att ta på sig kan jag medela er :)

Vet faktiskt inte hur resterande delen av dagen ska spenderas, blir nog soffan för min del. Har nyss tagit en  lång och skön KALL dusch, Så lite piggare känner jag mig :)
Sen är det även fotboll ikväll, Italien spelar och R håller mer på Italien än Sverige (som för övrigt åkt ur). Så jag skulle gissa på att vi åker till Svärföräldrarna och ser matchen senare ikväll! Brukar bli så :)


Nu ska jag inta viloläge på soffan igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback